Kontingent

Automatisk kontingentkørsel i Herstedøster IC
Vigtig information vedrørende HIC medlemssystem

Herstedøster IC er overgået til nyt medlemssystem.
DBU’s medlems- og kontingentsystem, KlubOffice, er i stand til at håndtere kontingentbetalinger automatisk. Du skal derfor fremover – som medlem af Herstedøster IC - betale kontingent via dit betalingskort, lige som du kender det fra andre typer medlemskaber.
Det nye, automatiske kontingentsystem medfører en betydelig besparelse på administration. En administration, der har hvilet på ganske få, frivillige skuldre.

Nedenfor finder du spørgsmål og svar vedrørende overgangen til det nye system. Skulle der være yderligere spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rasmus Thønning Jensen – kasserer@hic.dk

Spørgsmål og svar
Hvornår får jeg information om, hvad jeg skal gøre?
Du modtager en e-mail, når det er tid til at betale kontingent. E-mailen indeholder et betalingslink, hvor du skal registrere dit kort til den automatiske kontingentbetaling. Afsenderen er noreply@email.dbu.dk.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager e-mailen?
Tjek først dit spamfilter. Hvis den heller ikke findes her, kan du få hjælp til at finde frem til din DBU-profil her: Hjælp til DBU-profil .Det er vigtigt, at din e-mail er opdateret, så vi kan komme i kontakt med dig.
www.klubservice.dbu.dk → Problemer med login – hjælp til selvhjælp

Hvem kan se mine oplysninger?
Dine kortoplysninger er krypteret og er således ikke tilgængelige for hverken DBU eller Herstedøster IC

Hvornår bliver kontingent trukket på mit kort?
Kontingent bliver som altid opkrævet halvårligt. Du bliver selvfølgelig notificeret på e-mail
inden der bliver opkrævet kontingent.

Hvad gør jeg, hvis jeg en dag ikke ønsker at forlænge mit medlemskab?
Hvis du ikke ønsker at være medlem i Herstedøster IC, skal du henvende dig til kontingent@hic.dk og bede om at blive udmeldt.

Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer at melde mig ud inden en automatisk kontingentkørsel?
Hvis du er tilmeldt den automatiske kontingentbetaling, men glemmer at melde dig ud, refunderer Herstedøster IC
selvfølgelig din kontingentbetaling – og hjælper dig med at udmelde dig. Du skal i så fald henvende dig på
kasserer@hic.dk.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har et betalingskort?
Hvis ikke du har et betalingskort, kan du lave en særlig aftale om indbetaling af kontingent via bankoverførsel eller
kontant.

Glade fodboldhilsner - Herstedøster IC